ساماندهي آموزشهاي مهارتهاي روستايي در گيلان با همكاري استانداري و دستگاههاي اجرايي

در نشست مدير كل آموزش فني و حرفه اي با مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري گيلان مطرح شد: آموزشهاي مهارتهاي روستايي در گيلان با همكاري استانداري و دستگاههاي اجرايي ساماندهي مي شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در راستاي سياستهاي كلي مبني بر نقش آفريني مردم در فعاليت هاي اقتصادي و گسترش همكاري جمعي در جهت افزايش توليد، اشتغال و ارتقاي درآمد روستائيان و همچنين به منظور احصاء و برنامه ريزي به منظور اجراي دوره هاي آموزشي مورد نياز براي كسب و كارهاي روستايي در سطح استان در سال آتي، جلسه در اين راستا در دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري گيلان برگزار شد.

بر طبق اين گزارش محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در اين نشست با تأكيد بر رويكرد آموزشهاي منطبق با نياز واقعي بازار كار در استان، تصريح كرد: آموزشهاي فني و حرفه‌اي مخصوص دو گروه شاغلين براي ارتقاء بهره وري و كارجويان است كه به شدت نيازمند هدفمند كردن آموزش كارجويان در ايجاد اشتغال هستيم و انتظار داريم دستگاههاي اجرايي در اين خصوص همكاري لازم را انجام دهند.

در ادامه نشست سید مازیار سیدنژاد ، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان، بر ساماندهي آموزشهاي مهارتي حوزه روستايي از طريق شوراي مهارت استان به دبيري اداره كل آموزش فني و حرفه اي تأكيد كرد.

در پايان مقرر شد اداره كل آموزش فني و حرفه اي گيلان، درخصوص آموزش تسهيلگران ايجاد اشتغال، تدابير لازم را اتخاذ نموده و همچنين در قالب يك پروژه به منظور اشتغال زايي آموزشهاي مهارتي براي گروههاي هدف دستگاههاي اجرايي شركت كننده ي جلسه برنامه ريزي شود.

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ دي ساعت ۱۱:۵۱
  • تعداد بازدید: 1324